Anna - sommarlov

Hej!
Det är inte ofta jag bloggar här, men ska väl göra det lite oftare i höst. Hade tänkt att berätta lite om mitt sommarlov, inte för att det är slut än.

I början av sommaren åkte jag på språkresa med Hedvig, det var två sjuukt grymma veckor i Torquay. Träffade en massa härligt folk, lärde mig bättre engelska. Kunde inte blivit bättre!
Jag, Clara, Beatrice, Hedvig och Élena

Folket från skolan.

Efter England så åkte jag till landet. Sofia var där i någon vecka eller nåt. Gjorde inget speciellt hade det bara allmänt mys och så.


Sen åkte jag ner med bästavän till Kungshamn. Hade fyra gaalnaa men underbara dagar! Vi åkte båt, badade, gick runt på ''stan'' träffade en massa härligt folk.

Har ingen bild ännu.

Sen återvände jag till landet, Sofia följde med än en gång haha. Gjorde fortfarande inget speciellt, tog det bara lugnt och sånt.


Som toppen av allt åkte jag till Estland med mitt volleyboll lag. Hade det jättebra, förutom att mit fot är sönder. Men det läker så det var nice!


Tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback