Alexandra - once upon a time

Morsning korsning. För drygt en vecka sedan var jag och mina två vänner, Ellinor och Lovisa som också bloggar här modeller. Modeller för en dag skulle man kunna säga. Folket litade på oss och vi hade förväntningar och förhoppningar som skulle gå i uppfyllelse. Vi belv proffs sminkade, fick håret fixat och fick bära höstkläder för olika märken som Vero Moda lanserar. Vi åt bakelser som husmodern bakat (åhh vad dom var goda!) och umgick med snygga och super trevligt folk hela dagen, och kvällen. Vi gick på den runda bryggan, cat waklen. Poserade. Detta gjorde vi tre gånger ensamma och en gång tillsammans med alla andra modeller. Sedan åt vi grillar, min och Lovisas familj firade med oss och vi lyssnade på live musik fram till ett. Fasiken vilken grym dag det var! :)

Jag, Alexandra                               Ellinor

Lovisa                 Jag, Alexandra

Lovisa           
Ellinor

Ellinor och jag, Alexandra

The crew

Lite sjömansstrippor, sedan live musik

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback