Alexandra - pååååå g

Hellu alla finfina människor. Nu är det så att jag sitter här, i min svarta fåtölj och väntar på att iTunes ska ladda klart. Kul. Näe. Men vettigare då, jag ska till K I T T E L F J Ä L L ikväll! Wooohoo! Det blir säkert galet kul... :)
Att ro på ingenting så tycker jag att vi/jag och mina nära är väldigt dåliga på att skicka brev. Och brev som är så himla mysigt. Kul att läsa och mycket roligare att spara än ett mail!!!! Jamen eller hur, då tar vi oss i nacken och börjar skriva till varandra. Hör av er om ni vill ha adressen till den söta flickan på bilderna ;) hehehehehehh
++++++ i kanten. Jag kommer hem nästa fredag, blir det partaajj då eller??? :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Men walla Alle!! Jag har ju redan lovat att skriva ett brev till dig!! If you remember ;). Har dock varken skrivit eller skickat det men DET KOMMER!! =D

2011-02-26 @ 13:35:05 / URL: http://fridamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback