Frida - X-games

Igår somnade jag runt 12, vilket inte är så sent egentligen men när man är van vid att somna halv 11 på vardagarna så är det ganska sent, anledningnen? Jo, jag låg uppe och tittade på X-games på ettan. För er som inte vet var det är är det en tävling där de åker bl.a. skidor och snowboard och gör massa olika trick och sånt. Det var i alla fall riktigt nice och gissa om jag är sugen på att börja!? Så otroligt coolt! Och killarna var rätt så sexiga faktiskt ;)...

Nåväl det ena ledde till det andra och i morse vaknade jag 10 i 11 så det kommer bli liiiite svårt att somna ikväll, å andra sidan kan jag ju ligga och titta på X-games om jag inte kan sova! =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback