Maria - Helluuu

tjenixen! Ska sova snart men med tanke på att jag har varit så off i denna underbara blogg tänkte jag uppdatera er lite. Den här veckan kan ungefär sammanfattas såhär

1. jag har haft ett riktigt pepp humör på allt.
2. dampat och haft depp över det mesta har jag också gjort... :P
3. ritat av frukter och kannor (?) på teckningskursen
4. insett att jag vill ha en hund!
5. halkat runt på vår kära kommuns gator
6. läst i en MEGA tjock bok
7. överlevt mitt tjugonde IUP-samtal
8. ätit en bulle som var den smarrigaste genm tiderna! :D:D
9. nördat Glee
10. och min dator har avlidigt.

Detta var en liten sammanfattning på veckan som faktiskt har flytit på riktigt bra. Imorgon har jag inställd träning vilket var himla synd, jag som var taggad för en gångs skull... Jag är trött på förkylningstider och längtade efter ett ritkigt mördarpass men jag överlever nog ännu en slapp dag :p



Jag vill inte rita fruker! det är sånt här jag vill hålla på med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback