Alexandra - Caesars

Nu har jag precis gjort klart mitt musik arbete, vilket jag slitit med i timmar. Det skulle vara en enkel uppgift, sa han. Alltså vår kära musik lärare, César Vidal, som är med i svensk- indierockgruppen Caesars, tidigare kända som Caesar's Palace. Lite coolt. Eller ja, mycket coolt måste jag erkänna. Johanna i min klass sa något viktigt idag som jag tog till mig av direkt. Autograf. Ja ni vet :) Han är kändis, duktig, lite små snygg och så är han nära. Jag har tillgång till hans underskrift i min bok en gång i veckan under 8 veckor, om jag så vill. Så snart ska jag ta tillfället i akt! Trots att han verkar lite... borta, så tror jag att det bakom hans lite sega (!?) utsida döljer sig en sprallig och skön typ. Fast.. Bilden här nedan förklarar ju motsatsen. Eller snarare, bilden förklarar  hur vi alla uppfattar honom. Men det gör det skit samma. Han är cool, no matter what!
 
 

En av deras kända (ste?) låtar heter Jerk It Out och är riktigt bra! Här får ni ett litet smakprov på vad vi inte får uppleva på musik lektionerna.. Ha ha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback