Bara därför att

Eftersom att ingen annan tar och bloggar gör jag det! Vet väl inte vad jag ska berätta om, just nu kollar jag på Morden i Midsummer och bajsar på mig. Nej bara halvt.

Kan väl presentera mig för er som inte vet vem jag är.
Jag heter Anna (aka pannisen). Jag är 15 år och lever ett underbart liv i jakan med mina kära vänner som också ska blogga här. Jag älskar att shoppa och vara med vänner och träna! När folk inte ser på sätter jag på hög musik och dansar och sjunger. That's my style!!

Vad kan man berätta mer om mig då? Hm jag älskar att skratta och lyssna på musik!
Ni får några bilder en bild säger mer än tusen ord, är det inte så man säger? ;D


/ Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi anonyma säger Hej Anna!

2011-01-03 @ 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback