Tårar, en tyngd eller befrielse?

Många tror att folk gråter för att de är svaga eller känsliga. Att de inte är starka nog att hålla det tillbaks. Men är det kanske tvärtom att de som vågar visa sina känslor är de som är starka, starka nog att visa. Att gråta är som en knut på en tråd. Man har det inom sig som en hård knut, när man ska ta upp den blir den lättare och lättare, tills den är uppe.

Igår lärde jag mig en sak, att även om jag umgås med samma personer varje dag och känner de väldigt bra så har alla något inom sig, som de vill ta upp men inte vågat. Men igår kom mycket  till ytan, jag tycker det känns som att tråden blir lättare,  inte helt uppe men lättare.

Deborah

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra sagt Debbis! Jag håller med dig helt ^^ fler sånna gånger (a) :D <3

2011-01-30 @ 21:42:05 / URL: http://Bloggar här och där :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback