- jag heter alexandra

Hej hopp galopp. Det är jag som är Alexandra och jag är snart sexton år gammal. Bara 77 dagar kvar ;)




Ja, här har ni mig. Jag lär inte behöva säga det, egentligen, men jag tycker om att vara på bild. Oftast. Fler saker som jag tycker om.. Jag tycker väldigt mycket om att fota, sjunga och skriva. Jag älskar musik och jag älskar att resa. Jag tycker jätte mycket om gymnastik och dans. Jag älskar möbler som är gamla och ger den dära slotts känslan. Jag älskar olika "tids stilar", i princip allt från 50-talet till 90-talet. Jag önskar att jag levde under hippie tiden, där skulle jag verkligen ha trivts! 

Enda sedan jag var liten har jag drömt om att ha en storebror. Men jag får nöja mig med två småsyskon, och det är inte så sumt det heller :) 

I framtiden ser jag mig själv som en resande människa. Jag fotar och sjunger och skriver och reser och hjälper människor som har det dåligt, framförallt barn. Jag har köpt min drömlägenhet i stan, som just nu sitter på min garderobsdörr och bara väntar på bättre tider då jag flyttar in! 

Jaa, kort och gott, här har ni mig :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback