Alexandra - said and done

Snart iaf. Som Love i tidigare sa - vi drar till Åre, anydayyy!!!!! OCh precis som det gör henne, gör det mig jätte glad! Längtar! :)
Men just nu sitter jag och studerar så dukitg... Vilket jag har gjort i princip hela dagen! 1a lektion mellan 08.30-09.45, Ambassadörutbildning mellan 10-16, Matteresurs från 16-17, pluggade spanska på vägen hem och har pluggat engelska i x antal timmar nu. H-e-l-v-e-t-e... Eller??? Jag måste erkänna att en del är frivilligt och att jag faktiskt har haft en väldigt, väldigt bra dag trots allt. Det har liksom varit roligt! En lite fördel. :)

Imorgon har vi matte prov, big time, och engelska redovisning!!!!!!!

Aboriginerna hälsar - sleeeeeeep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback