Girlfriendz <3 one direction kärlek till er iaf!

 
Har precis kollat igenom one direction musikvideos. vad är mitt motiv you may ask? i may not answer?
 
 
stelt.
(*lägg märke till hundvalpens djup och dens intellektuella inre tankar*)
 
Har iaf kommit fram till att jag hatar kärlek. speciellt sån som inte involverar mig.
Och eftersom jag bara har vad vissa skulle kalla ohälsosamma kärlekar i mitt liv såsom alla mina kalle anka tidningsbebizar, alla serier som får mig att vilja ge upp om realiteten, alla speglar i världen (för att jag är så jävla snygg) och mat som jag kan viska till för att sedan inbilla mig höra den erkänna sin passionerande kärlek tillbaka är min bild av kärlek väldigt begränsad.
 
 
Alla dessa ovanstående saker skulle aldrig lämna mig sittande vaggande naken i diket vid regnfall desperat skrikande efter en one direction pojke. 
 
Nej, dessa saker skulle underhålla mig och få mig att inbilla mig själv att det finns något bättre än en one direction partner. De skulle fylla mig med samma hormon och lögner så effekten blir detsamma som vid en kram från alla Orlando Bloom-liknande medlemmarna samtidigt. så fint. och fult, så hur väldigt fult.
 
Vem behöver kärlek och smöriga citat om hur underbar man är i alla väder. I stunder där man gått två dagar utan att ha sovit, blivit blek som ett lik i ansiktet av skolstress och vinterdepression eller efter juletid och viktuppgång. vem bryr sig, säger one direction. du är vacker. punkt, komma, utropstecken. ingen fråga är det iaf.
Det är ren fakta.
screw you. gud vad gay de är.
 
Kärlek är en konspiration säger jag. En komplott, en maskopi
 
pardon the swag,
I dont get bitter I just get better.

Nu ska jag göra nytta iaf. skaffa ett liv kanske? Vi får väl se vad dagen har att erbjuda :ppPPPppPp
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahahahahaha fy fan va rätt Elli!!!

2013-03-22 @ 03:59:56
Postat av: Lovelicious

Det är SÅ underbart att du är tillbaka <333333333

2013-03-22 @ 06:29:11
Postat av: Ellinorbitch

puss & kram på er <3femtio8

2013-03-22 @ 12:49:15
Postat av: Lisa

Kär i någon eller? :) uppdatera bloggen oftare ;)

Svar: bara i mig själv, i wish det fanns någon annan.. vi ska försöka!
ToKsik

2013-03-30 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback