Ellinor - Hjälp bergsgorillorna i Afrika

Hej kompisar. Länge sedan man skrev här.
 
Nytt i mitt liv dåra?
Jag har gått ner 5 kg och sedan upp 5 kg.
Jag har börjat twittra, börjat läsa matte och blivit feminist.
 
k. 
Iaf. Sammanfattar senaste halvåret med ett ord? nej tyvärr det går inte.
 
Somliga har flyttat till amerika och somliga har flyttad tillbaka från amerika.
Medan vissa har skaffat, trots vittra förbannelse, en legitim partner. (ja en äkta mänsklig pojke!)
Vi har fart hit och dit - både tillsammans och separat.
Körkort har tagits, oskulder flytt. Sista året på gymnasiet har börjat för vissa medan andra har längre kvar. 
Men vi ser alla fram emot studenten, det känner jag. Fast med blandade känslor.
 
Jag kan i alla fall säga, att jag fortfarande och verkligen verkligen verkligen gillar oss.
Jag är så glad att vi är vad vi är.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

This is the cutest thing ever! Love you Elli

2014-01-10 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback