Tisdag den 29 april

Hej bloggen.
Idag efter skolan åt jag två knäckebrödmackor med makrill i tomatsås och smörgåsgurka på.
Imorse fick jag min mens så jag åt lite choklad också även fast Sara och jag har godisförbud (förlåt Sara).
Därefter spenderade jag tre timmar åt att göra kollage av bilder jag hittade på weheartit istället för att skriva på min svenska text.
Detta med att vara inne på weheartit är inte något jag brukar göra. Mina studier är dock alltid lite sådär ostabila. 

Imorgon blir det helg, spännande. På dagen är det mösspåtagning och på kvällen blir det majbrasa.
Det är även mean girls 10 års jubileum så jag planerar att ha på mig rosa i deras ära.
Det står mellan en pyjamas tröja och det jag kan hitta i mammas garderob imorgon innan jag åker hemifrån.
 
Förhoppningsvis behöver jag inte ha på mig pyjamas. Det är trots allt mösspåtagning så vill vara lite fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback