update: det regnade imorse

Vaknade upp i hängmattan imorse med att det regnade.
Sedan dess har jag ombokat en tågbiljett, suttit i två telefonköer, mejlat lite folk, besiktat bilen, skrivit personligt brev och städat mitt rum. (Moppade, torkade och dammsög.)
Det är vad jag har gjort idag. Riktiga vuxenpoäng. (är ju 19 år trots allt woho.)
Bjuder på ett helt orelevant collage, känner att det passar.
 
Vädret idag har varit pissigt, fuktigt och äckligt. Gillade det smått dock. Såg "Mig äger ingen" med Mikael Persbrandt och grät lite. Gjorde grönsakssoppa till lunch och bananpannkakor till frukost. Gjorde dessutom perfekt runda chokladbollar i eftermiddags som jag äter på nu.
Bjuder på bilder på mig, för vem blir inte glad av det?
 
Känner mig så äckligt rastlös och uttråkad dock. Har ej lämnat Sigtuna kommun-ish på en vecka-ish.
Hade planer på att träffa Sigge-Anna idag men de rann ner i sanden.
 
Åker till GMU om mindre än två veckor och har galen resfeber-ish. Är förväntansfull och samtidigt lite rädd.
En rädsla som handlar om att bli hemskickad för vilken-som-helst-anledning. Så det är väl en bra slags rädsla, i suppose.
 
Imorgon blir det party, eller något. woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback