Be my metaphor bae

Det bästa med sommaren är vädret. Övrigt najs med årstiden är ledigheten, friheten och normaliteten att äta glass varje dag.
Inget av detta stämmer in på min sommar just nu though.
 
Vädret beter sig som en klimakterietant och jag är tydligen rastlös. Ändå finns det inte mycket att klaga på.
Planer finns och består. Känner mig sådär nöjd på ett vuxen sätt. Där man inte kan känna sig förjävligt euforisk för att det finns så mycket omkring som gnager.
 
 
Gick på bio häromdagen. Filmen var fin, jag grät. Det kan jag erkänna. Den var också gay, fast bara i efterhand.
Det var en trevlig kväll helt enkelt. Var också den dagen, det vill säga måndags, som jag välkomnades in i det militära. GMU för att sammanfatta. Blev första reserv i Halmstad för i höst så nu håller jag tummarna att någon mesar ur.
 
Nu är Debill i Eritrea, LB-paret är i Spanien, Emma är kvar i USA och vi andra försöker leva ut tillfälligt i Svealand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback