sextonde

Skulle önska att jag visade min uppskattning mot mina käraste käraste kära vänner på ett bättre sätt.
Detta är inget försök att vara sentimental. 
 
Snart är det sommar.
Ännu mer snart är det matte NP.
 
Ska gräva upp crossroads lådan vid stenen på kvarnen med Debill på tisdag.
Ska på begravning på måndag.
Ska äta sushi på tisdag, med Debill.
Ska äta kokosbollar med Fashemi på onsdag.
Ska göra klart det allra sista jag har i gymnasiet på torsdag.
Ska fira madame/yesman födelsedag har jag hört även.
 
Blir en trevlig vecka.
 
På fredag blir det fest, i helgen blir det party.
En början på en nya era är sagd, så får det bli. Så ska det vara.
 
Hoppas sommaren blir gemensam, ömsesidig och full av skratt och glada tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback