Alexandra - heeeeeei

Idag är det fredag. Tjohoo, party time! hehe :) Började 08.30 imorse och slutade runt två. Dagen var riktigt bra, faktiskt den första som jag kände att jag faktiskt trivdes! Åkte hem, plockade vinbär och diggade Bob Marley på rätt hög volym. Plötsligt kommer grannen in genom grinden och det blir "bråk" -.- Hujeda mig, hahaha!
Jag och Anna passade på att spela lite tennis och efter kvällsmys med familjen trampade jag mig iväg på cykeln till stället där folket hänger. Coolt. Ne, men detvar sjukt härligt! Jag träffade väldigt mycket folk, mycket nytt och många kära vänner som jag inte träffat på länge.


snygg-debb, sexiga-love och het-alle.......

Simonkristelkarrolovemarremanskeantonmaxiadamadampetterpetterantonjulia(anna)pernillaemiliarobin jaa, ni förstår :$


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh varför är jag i parantes..? :( <3

2011-08-27 @ 00:15:54 / URL: http://incredibla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback