Frida - biktboken.se

Bikt #952

Jag har sexuella fantasier om en tjej i min kör som redan har en kille. Jag drömmer om att hon ska binda fast mig och piska mig. Helst i en katolsk kyrka.

 

Bikt #940

Jag är vig och brukar stoppa in mina fötter i mitt underliv när jag är upphetsad och ensam.

Bikt #939

Jag brukar fisa hemma hos mina kompisar när de inte märker det, och jag brukar skylla på deras husdjur isåfall om de märker.

 

Bikt #917

Jag har smakat på mitt kiss för att kolla om det var just. Kiss..

Bikt #888

Ibland efter att jag har skitit brukar jag titta ner i toa stolen och känna mig stolt om korven är stor.

Bikt #849

Igår när min pojkvän gick ner på mig så pruttade jag i hans ansikte samtidigt som jag kom. Tycker inte ens synd om honom.


Haha, folk är ju för roliga....

Bikt #939
Jag brukar fisa hemma hos mina kompisar när de inte märker det, och jag brukar skylla på deras husdjur isåfall om de märker

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahahhahah, det var kul!

2011-08-16 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback