Ellinor - Stay 2gether as 1, du vet

HEJ!
Igår var allting hit och dit. det går inte att beskriva.
så mycket nytt hände och det blev kaos. eller det blev inte kaos, det var kaos.

Och för att vara ärlig så hade jag sjukt kul.

Det kanske är lite fel att tycka det men. det är ett fritt land. så jag får tycka vad jag vill, right ;D


Just nu ligger Sara däckad och drömmer om asiater i sängen och jag sitter i min nya underbara gungstol, äter har-kluttar a.k.a. kina snacks och snackar med alla på fb om björnar, jägare och lite till. har det allmänt najs alltså.

Det ser iaf ut att bli en najs dag idag :)

En vacker bild på sara och mig igår på väg hem
Är de ngn som vet hur kallt det var igår förresten? :O sick alltså! och typiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback