Maria - Lördag hela veckan :)

Tjennare!
Var ett tag sedan, eller hur?´Livet rullar på i lagom takt nu tycker jag! Så jädra skönt med lov att det är helt obeskrivligt. Hittils har jag bara tagit det lugnt och försökt vara lite duktigt. Att jag har börjat med min NO-fördjupning är ju värt typ 100 kladdkakor :D eller åtminstånde två. I lördags kom min fina Emma över på lite mys med Eva och Adam. Noostalgii till tusen och jag blev helt besatt av känslan att trycka in en VHS i videon. sjuukt najs feeling :D Kladdkaka på det och vi fick en super kväll! Nu är hon och åker skidor som typ tusen andra och här sitter jag :P

Inte nog med det så kom Fredrik hem från ytterliggare en skidresa som tydligen hade slutat i diket. Ja, alltså med bilen då, lyckad snubbe liksom.

Min dröm sen jag var typ tio kommer att gå i uppfyllelse snart :D wiiie, min pappa är för snäll! Så nu är jag en SUPERÜBERSJUKTMEGAGALET glad cheeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback