Änu ett deppigt inlägg

Läste just ett fett deppigt inlägg på blondin Bellas blogg, de handla om att en av hennes vänner eller nått sånt hade precis dött och de fick mig att tänka på om en av mina vänner skulle dö. Hade varit fett konstigt att komma till skolan och veta att man aldrig mera skulle få se personen, att den aldrig mera skulle komma tillbaka. Tänk er själva, fett hemskt så de är bäst att ingen av er eller mina vänner eller någon annan dör. Och håller er friska förr man vet ju aldrig. Gud nu blev de två deppiga inlägg på en dag, måste sluta deppa. Aja bara ingen dör;)<3

Juste när vi endå är inne på deppet så kan ja nämna att jag har dyslexi. Om ni undra varför jag ibland stavar som en kossa:P


Bild från dansen med alla nior i Järfälla tror ja de var för inte så länge sedan.
Jag/lollo, Frida, Krille, Linden, Barret, Anna, Alle:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback