Ellinor

Tjeeenare!
Jag heter Ellinor Maria Petronella och är 16 år vilket betyder att jag är äldst av alla najsiga personer på denna najsiga blogg vilket också betyder att jag då är ledaren, kejsarinnan, alfahannen eller kungen över alla andra som skriver här.

I ALLA FALL!
- Jag tycker om /slash\ älskar typ allt i hela universum.
- Jag har 2 st föräldrar, ett av båda sorterna (en mamma och en pappa)
sedan har jag en storebror som 3 år äldre än mig.
- Jag bor till skillnad från alla andra i hela världen i Sigtuna kommun, 15 minuter med bil ifrån Sigtuna stad [för alla ni intresserade :]

Och just nu sitter jag och chillaxar, jag funderar på om jag ska gå till skolan imorgon eller inte. För jag kom precis hem från Egypten [planet landade 21.28 för typ 2h sedan] efter att ha varit där med Frida i en veckas tid och tagit dykarcertifikat! Vilket var najs.

wellwell, hejdå iaf! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback