Emms

Idag har jag tillbringat dagen i backen *ovanligt*, näe men va faktiskt inte i bruket som jag brukar utan i väsjö eftersom jag hade tävling, läääskigt. Första på säsongen så va gaaanska nervo och det gick ju därefter också...
Körde ut efter halva åket och då får man inte ens starta andra åket, aja varför deppa?
Ikväll blire nog ganska chill, Shrek och mys typ. Tummen UPP på det.
Imorgon blire mer tävlingar så om ni inte har något att göra kan ni ju komma och kolla på mig i väsjöbacken.

HÖRS!


Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!

2011-01-15 @ 16:10:00 / URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback