linda

nu har typ alla andra berättat om sig själva, så nu är de väl min tur.
Jag heter Linda, född 6 maj 1995, så är 15 snaaart 16 :D
Jag simmar nio gånger i veckan så det tar upp de mesta av min tid, men de är naajs. Annars är jag väl med kompisar och gör sånt som alla andra brukar hehe. Jag gillar att fota och spenderar alldeless för mycket tid vid datan. Jag har torr töntig humor, kiss och bajs och gillar mina egna skämt hehe, men de är grymt!

Får se hur länge jag orkar blogga här, brukar inte hålla så länge..;)

å bild helvetet går inte å ladda upp, lev med det,

/Linda

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D har precis öppnat en webbshopp :) kika in!

2011-01-14 @ 00:02:25 / URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback