Louise, Lollo, Loe!

Tjena alla som inte läser våran blogg;)

Jag heter Louise och ska skiva här antar ja.
Nu ska jag berätta lite om mig själv.  Jag bor i stockholm i en villa i förorten tillsammans med mina vänner på denna blogg. Jag gillar choklad och min one piece och mina fårskinnstofflor! Något jag som jag inte tycker om är när Love äter sina jävla skummtomtar som luktar jordgubb, för jag hatar nästan all frukt. På min fritid är med mina kompisar eller bakar en kaka eller kanske rider lite grann, eller slår prat rekord i tid med min kära vän Love. Jag är bra på att överanalysera allt och jag är dålig på att försöka komma i tid till skolan, så jag har alltså gett upp. Annars har jag en hund som e cool enligt Love.

Topp tio lista med saker jag tycker om:
1: Godis
2: Ben & Jerry glass
3: Åka pulka
4: Rida
5: Vara med kompisar
6: Åka skidor (om det inte är i bruket för den backen hatar jag)
7: Analysera
8: Choklad mörk
9: Tv - serier
10: Åka båt

Det var allt jag hade att säga, ha det bra!
 


Kommentarer
Postat av: ALLE

Hoppas inte att din topp 10 lista är iordning gjord.... :o

2011-01-04 @ 21:34:24
Postat av: lollo

nej alle du kan ta de lungt;)

2011-01-05 @ 15:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback