Maria

Som det tolfte inlägget på den här bloggen tänke jag presentera mig själv. Jag är en tjej med sjukt många namn, elelr ja inte många riktiga namn utan smeknamn... Räknade dem till 17 en gång och dessa används dagligen, sjukt ju. Linda brukar kalla mig skitzo ibland för att jag har lite olika sidor, barr1 är nog en av mina lite flummiga och oseriösa sidor medan Maria känns enormt seriös. Henne bör ni se upp för, hehe. Nej men, jag är lite konstig på mitt egna speciella sätt.

1,73 lång och redhead (eller snarare orangehead), dålig syn och tandställning, höhö vilken härlig combo va? Lite pluggis är jag nog också och har varit (och är nog) the good girl som simmar (eller ja, simmade), pluggar och gör alltid som pappa säger. Men tro det eller ej så har jag faktiskt kul ändå.

Jag gillar att rita, lyssna på musik (favvo band är Nirvana^^), träna, shoppa och umgås med mina favvisar, så det är väl det jag sysslslar med ungefär :)

haha det här är marran som försöker leka söt

 


Här har vi nog berry ;D


Barr1! :D


Min stora kärlek som har sårat mig, life´s a bitch!


Lite av min djupa konst made by serious Maria :P

Där fick ni en liten introduction av mig :)

/ Barret :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback