Och han ska kallas smart?

Brorsan har fått pokerförbud eller ja, om man nu kan ge 20-åringar förbud. Men då har han börjat spela på mitt pokerkonto och sattit in massa pengar vilket han antagligen tyckte var skit smart eftersom då skulle ingen märka något. Tror du inte jag ser allt han gör/gjort eftersom pokerstars skickar mail på alla insättningar och resultat, haha fail på honom. Visserligen har han vunnit typ 10 000 men ändå fail eftersom jag är en så pass elak syster och kommer berätta för mamma och pappa, Moahahah.


Fast jag kanske skulle överväga att utpressa honom. Kanke man skulle kunna få en tusing för att inte skvallra, hmmm nu blev det jobbigt...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback