Alexandra - banana

Tjenixen. Dagen har varit allmänt bra. Kort och lång.
Träffat trevligt folk. Härliga f.d. lärare. Kört bil. Pluggat. Ätit gott.
Men ack, jag har ont - i nacke, axlar, rugg och knäet :'(

HOWEVER. Jag längtar till juletid. Älskar julen, men är inte så van att fira den som traditionella svennebananer gör... Blir lite skräckslagen när jag kommer på att det kommer vara kallt och snöigt och förjävligt i flera månader :$ Men som sagt, julen gillar jag. En tid då man ger extra mycket kärlek och lite presenter. Jag tycker verkligen om att göra andra, så det passar mig! :)

Jag och Elli i SpanienMin bror, syster, mamma och jag i Sydafrika i vintrasMin och Lollos familjer i Thailand för några år sedan :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha fick för mig att vi var i USA :P

2011-10-26 @ 19:35:12
Postat av: Anonym

Det kanske vi var...... :$ Tänkte inte på det :p

2011-10-27 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback