Alexandra - tuzzzzelago

Tänkte börja med att tacka. Tack, Alexander Manske. Ditt inlägg var fint :') Du skrev det som är, i princip, allas vardag och du spred en härlig stämning, såhär via internet. Än en gång, muchas gracias!

Vad har jag att bjuda på då? Kärlek. Nej. Glädje. Egentligen, men inte just nu. Kaos. Nej. Mycket. Återigen... Nej! Ganska skönt kan man tycka, men icke sa Nicke. Jag känner mig tom och full på samma gång. Illa. Kryptiskt är jag bra på, men något sådant blir det inte ikväll. Istället får ni något som står nära mitt hjärta - ett foto. På mig och världens absolut finaste, tant Ia. 


det finns bara två av oss - och det är vi

Kommentarer
Postat av: manske

Man tackar :) Du har rätt mycket att bjuda på ska du veta! Kärlek! :)

2011-10-17 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback