Louise - det nya livet

Tja , idag så har man verkligen inte gjort nått intessant. Så berättar lite om min helg istället och ja, min helg var som om jag hade utegångsförbud fast jag hade valt det själv, låter det kul? nej. Min helg helt enkelt sög. Okej, vad har man då kvar att berätta, jag har färgat håret typ svart

Annars då, jag vet att jag troligtvis kommer åka till USA den 1 september 2012 - så fan om jord jäveln går under. Jag ser fram emot det fett mycket, men kommer bli skit sorligt att lämna alla. Man vet inte vart man kommer eller så än men det kommer säket bli bra. 

Skolan som skolan, inte det man ser fram emot men det funkar liksom. Inte överdrivet med läxor och sånt men känns ändå som man pluggar den mesta tiden av sitt liv.

Som manske tycker jag att vi borde ta och ses nån gång, känns som jag bara sitter hemma och ruttnar eller pluggar. Det nya livet liksom :P 

Vad mer..
Jo jag längtar som fan till åre asså, tänk skidor, vänner, snö och en hel lägenhet för oss sjäva, mitt i Åre, kan det bli bättre? ;) 

Tycker också att vi borde ha lite fler gäst bloggare ;)

Gick inte att lägga upp blid så det får bli en annan gång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback