Imorn börjar det

Sista dagen på lovet, är inte redo för skolan. Är sjukt skoltrött, hatar skolan och vill äta pizza nu. Det är inte så att jag hatar linjen egentligen, bara skolan. Skulle va roligare om vi hade robotar som lärare! Eller typ om vi gjorde lite nya saker istället för samma sak hela jävla tiden. Men nog om skolan, imorn innebär även en dag närmare sommarlovet!! Är sjukt taggad, 77 dagar kvar till rhodos och typ 100 dagar kvar till Paris, lol varför längtar jag ens, hu rlång tid som helst kvar...
 
MEEEEN hur som , har jag inte fått ett mail angående sommarjobb från landstinget och tydligen ska de som inte fick ett sommarjobb fått ett mail *hihihhi* Det jag har att längta till just nu är iallafall beyonces konsert 29 maj!!! 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellinorbitch

sööööööööötaste, trodde det bara var jag som hade smittat dig

2013-04-07 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback