Alexandra - happy girl

Hellu :) Idag har jag skrivit på mitt tema arbete, Må bra, och är för tillfället uppe i 5 sidor (det kommer bli fler!). Jag har även varit i Bromma blocks och handlat en klänning. Vilken förmodligen är den bästa kandidaten till balen. Så K, din klänning blev nedknuffad :'( I'll talk to you later! Och ja.. jag mår bättre nu. Men inte bra! Pruttkorvmedmos.
På Måndag åker jag och mina tjejer förmodligen upp till Dalarna och myser där under några dagar. Underbart! Älskar kossor, natur och mina vänner, dvs att allt i ett är ett riktigt kanon erbjudande!!!

Ser även fram emot att friskna till. Längtar till lov. Längtar bort från skolan. Vill skriva mer. Vill fota mer. Ritade lite igår, underbart! Behöver mer kreativa stunder känner jag. Längtar till sommaren. Längtar till den riktiga våren. Längtar till första doppet. Längtar tills imorgon, för då träffar jag förmodligen mina kära, fina, säta, rara vänner :D
Längtar också efter att resa utomlands. Kanske någon som är liiiite sugen? ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ses imorgon babe,

mer än lite sugen. något förslag?

2011-04-11 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback