Alexandra - hej, halloj TJA

Hej på er kära läsare. Jag drar till Säfsen om x antal miuter. Skidåkning, plugga, barnvaktsittning, bada tunna, fota, mysa är vad jag ska spendera tiden på! Kommer säkerligen få det alldeles underbart, hoppas på att friskna till så blir det ännu bättre. :) Hoppas alla ni här hemma, eller ni som åker iväg, får det toppen och så hörs vi. ´
Jag kommer hem på söndag kväll, och på måndag morgon drar vi till Dalarna!!!!!!!!!!!!!!




Här har ni lite bilder (väldigt blandade, så ni kan minnas alla mina sidor hehehe!!!), bara för att jag vet hur MYCKET NI kommer SAKNA MIG! :*

Hoppas mina kära delägare (a) av den här bloggen ser till att sköta sig, och bloggar GALET!

PussPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback