Alexandra - naket är vaket

Nu när jag ändå har tid kan jag passa på att gå in för NAKEN temat på riktigt. Här har du nakenheten själv (jag menar inte mig själv!!)


Naken yoga. Mums filli dilli. Oj vad är det som dinglar där???? heheheh :$


Naken kille. Grrr! Eller? Hur vill ni ha er kille? Hårig.. tatuerad... brun.. sex-pack???


I'm telling you. Damn, this is hot. Eller? Själv gillar jag ljuset, blickarna, ställningen* och bilden i sig!


Det finns något hos de där... SNOPPARNA som äcklar mig....undra vad...?


Jag har alltid varit öppen och jag har inte många gånger skämts över min kropp. Det betyder inte att jag alltid känenr mig nöjd och fin, men det betyder att jag inte känenr press osv. Har många gånger funderat över hur det skulle vara att leva ett naket liv med endast nakna omkring sig. Vore det inte underbart?? :) Tycker den här bilden ser fantastisk ut, men egentligen... kanske lite jobbigt med kylan och med massa dinglande saker överallt. Hur skulle det sluta? Vilken syn skulle vi ha på sex? Skulle alla plötsligt KNULLA med alla?!!??!?!

Tänk på saken. Kom GÄRNA med kommentarer och synpunkter. Nu drar jag på riktigt!! ;)


Kommentarer
Postat av: manske

Klart alla skulle knulla med alla, det skulle va fett najs. Nakendag i skolan imorgon eller? :D

2011-04-14 @ 17:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback