Alexandra - öronmuffins Θ

Hej. Sitter hemma med min syster och ritar. Eller pluggar. Eller.. bloggar :$ Ojsan. Ska plugga efter det här inlägget, d.v.s. fortsätta på mitt reportage! Är uppe i 6 sidor, och jäg säger som igår, FLER KOMMER DET ATT BLI!! ;)
Skulle ha tränat idag, men eftersom jag fortfarande är sjuk så stannade jag hemma, som ni märker... Jag och mina syskon var iväg för en liten stund sedan och besökte en cirkus som har bosatt sig tillfälligt några minuter från oss! Där gosade vi med kameler (som jag beundrar enormt) och jag såg även pytte pytte små hästar. Definetivt de minsta jag någonsin har sett! Dock kändes det som att cirkustälten var större förut... när man var mindre, ni vet... :p



Och som ni vet drar jag och mina fina vänner till Dalarna på måndag! Där har vi TVÅ AV DOM HÄR!!! (kameler alltså) Även TVÅ ÅSNOR och andra härligheter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback