Alexandra - påsk present med lite humor

Glad Påsk härliga människor. Hoppas ni alla har gjort något bra av den, vad ni nu brukar göra! ;)
Vi/jag har haft en hittills bra påsk. Ikväll ska vi äta middag hela pappas släkt + mamma. Mys pys helt enkelt. Och gårdagen spenderade jag med promenerande, påsk present shopping, dålig träning för min del och en avslutande middag med tevetittande hos Lollo.

En sak jag ogillat hittills med påsken var när min bror kom till mig och sa att: På lördag är det påskäggs utdelning, varav jag sa att det var helknäppt att vi ska planera när vi ska dela ut presenter och att man måste köpa något till varandra för att få något själv. Det är inte ok tycker jag. Men what ever! Det slutade gott iaf. Jag köpte söta rosett-hårspännen till min syster, en rolig bok till min bror och en humor skylt till mina päron. Det blev alltså lyckat trots allt! ;) Med lite humor, och presenter på mitt sätt kan saker endast sluta gott. Haha.


I min familj har vi en tendens att tro att saker serverar sig självt. Vilket det INTE gör! Hehe

Nu ska jag snart iväg och träffa lite kompisar. Sola. Ha roligt. Och förhoppningsvist äta JORDGUBBAR!!!!!! :*

PUSS


Kommentarer
Postat av: Gabbe

HAHA XD! fett bra argument! Håller redan nu på att dra in sängen i köket ;)

2011-04-24 @ 14:38:48 / URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback