Alexandra - sure it is

F y r a. Som i partymyra och som i hela fyra inlägg på en dag. Jag har vaknat till liv! I alla fall utifrån sett.
Känner mig mer död. Är äckligt sjuk. Inte överdrivet, men ändå. Har bjussat upp en hel massa bilder på fejjan, så enjoy people :) Önskar att jag kunde dra till sängs, tillåta mig själv det, och inte skriva här.

Men alltid dessa MÅSTEN. Ofta inte värt det. I mina fall är det i alla fall så. Saker som inte är måsten, de gör jag, just för att det är spontana saker som jag bara gör, men mina måsten har väl övergått till spontanitet. Tyvärr -.-



På tal om spontanitet. I wanna knock you down. And then you'll we stars, and end up in a world with peace and love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback