Ellinor - 23.05

tjo!
torrperiod för tillfället., men som superman räddar jag er nu från att bli utelämnade utan inlägg och shiiet.
varsågod

todaay har jag chiillat runt, vet inte riktigt vad. lallat runt typ, najs vet jag inte om det var. fast jag var med mina pals så det var ofc lite grymt ändå :D

OCH sen så har jag.. åkt moppeeee ♦ tihii.
åkte till någon snubbe som bor typ drygt någon km bort (woho) som hjälpte till att svetsa fast stödpinnegrejen.
snart är den helt och hållet rå nice,
fattas bara försäkring (hääähää, skojja ju baraa. har ju självfallet försäkring :$)

Anywaay - 1 april idag, en månad kvar sen är det mååpppäää dax! finns ju ett ord för sånt - grymt! längtar



och just det, idag hörde jag om något som kallas för Dårarnas dag eller Värnlösa barns dag som firas i spanien, eller någonstans där den 28 december istället för 1 april.
Man firar den eftersom att 3 dagar efter Jesus föddes gick man ut i Jerusalem och dödade de flesta småbarn på jakt efter Jesus. Den 28 december skojar man med barn för att "döda" dem. Eftersom när man driver med någon sänker man den personen, alltså "dödar" den personen.
Något sånt om jag fattade rätt. Inget 1april skämt, lovar. har kollat upp det och allt o.O

aja.
jag ska upp tidigt imorgon och känner nu för att halshugga någon, så är nog bäst om jag säger hejdå. hejdå

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-04-02 @ 03:18:45 / URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback