Ellinor - palla slösa rubriker, jag tar till vara; Moi får comviq den 3 januari. nu vet ni.

tjää,
Right now försöker jag studera geografi inför la teste imorgon, för efter det blir det loooov <40hjärta♥

men mitt studerande går inte särksilt bra eftersom jag fastnar på allting som inte är plugg,
så förutom *host pluggandet tjockar jag kladdkaka och stalkar
Alan Parker who wants to be a millionaire. har ni sett? cool kille. trekkie, men skön.
haha för er intresserade, har the human centipede 2 kommit. Sara tipsade ^^♥
mums, finns t.o.m. en chans att 2:an är eventuellt ännu kreativare och mysigare än första
.
Lägg märke till att jag la ut Alan istället för tusenfotingen.
varsågod till er känsliga, och jag beklagar för besvärligheten till er nyfikna creeps.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback