Alexandra - den som älskar en ros måste dess taggar tåla

Trassel. Ny på min "favorit film lista". Helt galet bra film. Den hade verkligen allt. Jag skrattade och skvätte några tårar. Jag hoppas att alla går och ser den här filmen någonstans, någon dag. Varför inte på alla ♥ dag?
     På tal om det. Vad ska alla göra på alla ♥ dag? Folk har börjat lägga upp deppig texter i sina loggar på fb, "Snart är det alla ♥ dag, kopiera det här om du är helt jävla ensam", står det. Och är det inte väldigt sorgligt? Jag menar, det finns ju alltid någon. En vän, familj, ett djur eller vad som helst. Visst, det är kanske inte lika kul som en pojkvän eller en flickvän, men alla har någon, det är jag övertygad om! :) Så ni som lagt upp denna text, skärpning! Jag tycker dessutom att det är en alldeles underbar dag. Jag kan inte uttrycka mig om den ännu, eftersom att den inte har inträffat ;), men den lär nog bli sådär bra och mysig som den är för de allra flesta som inte sitter och deppar i ett hörn över att de inte har någon extra super über speciell kärlek att tillbringa med, dagen till ära.

Nu utbringer vi en skål. För singlar och par. SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback