Alexandra - tattoo

Tja. Har just tittat till på East Street Tattoo's hemsida och jag blir så sugen på att tatuera mig. Igen. Jag har velat tatuera mig i flera år, har olika motiv och texter redo. ;) Men det var nog förra året som jag fick mamma att gilla mina tankar. Vi ska, inom en snar framtid när jag fyllt 18 :), tatuera oss (om mamma inte ångrat sig???) och det ska bli ett litet hjärta på fotens insida. Jag vill ha mitt på vänster. Mamma får ha sin på höger. Det bir fint!
   Nu när jag räknat kom jag fram till att det är omrking 5 tatueringar som jag funderat på, väääldigt länge. Vi får se. En vacker dag kanske de pryder min kropp! Jag hoppas det.

Här är lite olika tatueringar som jag fastnat för, men vissa är bara tuffa och fina.





PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback