Ellinor - 23.42

Varför lär man sig aldrig?
Nu sitter jag här igen.
Pluggar för (den här gången) inlämningen och seminariumet imorgon. so, geografi för er som inte vet ;d och mitt svar till vg/mvg frågan börjar likna ett krönika. just de, måste göra svenska imorgon också..

Fast är snart färdig dock, med so;n alltså :)
det ska bli så sköönt med lov, om jag riktigt förtjänar de vet jag inte.. ACk ;/


shieet, bara en riktig skoldag kvar. sen är det sportlov.
och efter sportlov kommer påsklov
och efter påsklov kommer sommarlov.. GAaah, vill ha sommar!

kom på också, för er intresserade så lämnade jag in min gymnasieansökan idag. det blev bålstablaj, och andra hands blev arlanda med språk; arabiska. tufft tycker jag, men Lollo bara garvade. mähäähää. kul.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha det är ju kul;)

2011-02-22 @ 17:21:00 / URL: http://toksik.blogg.se/
Postat av: Ellinor

haha, okej lite kanske ;d

2011-02-22 @ 21:21:45 / URL: http://toksik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback