Ellinor - Môrgen

AAaahh. Fåglarna kvittrar och solen skiner ner på den glittrande nyfallna snön. Det är sportlov.

Hej! Jag vaknade prick klockan 12.00 idag, och kände ett "I told you so"-moment till mig själv direkt. Det var därför jag ställde klockan på 09.00 fast tydligen så kände min väckarklocka inte för att ringa, eller så var jag alldeles för död för att höra den väsnas.

Hela kroppen värker idag, från sowboardingen igår. Det är på något sätt en härlig känsla, att veta att man gjorde något igår.
Kämpade! najs.. :)
Värken gör så man känner att man lever. Right? :)

Idag har jag suttit i telefon typ hela morgonen känns det som. bl.a. med mamma, 3 gånger har jag snackat med henne. jag har ringt varje gång (a)
Sen har jag packat en goodiebag åt henne till imorgon med filmer, dvd-spelare och böcker ;D

snart ska jag käka lunch, därefter smöja in mig med massa massageolja och droga alvedon :)
hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback