Frida - En klassiker

Nu har jag kommit hem igen efter dagens äventyr (jag och Hanna har tagit med min kusins barn och tittat på Trassel) och allt har gått jättebra! Filmen var mycket bra förresten! Bra handling och en klassisk Disneyfilm, precis som de Disneyfilmer man såg när man själv var liten. Däremot var det lite svårt att koppla bort att det var Måns Zelmerlöw som "spelade" Flynn (killen i filmen. Som tydligen inte hette Flynn egentligen...) eftersom att de är lite lika. Jag såg helt enkelt Måns framför mig varje gång han snackade =P. Nåväl, som sagt så har jag haft en riktigt bra dag och nu ska jag bara ta det lite lugnt för senare ikväll kommer min faster, hennes man och deras son (min kusin för er som inte drar den kopplingen ;)) hit och käkar middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback