Lollo med panik, inte ovanligt

Tja!;)
Var med om en hemsk sak som jag nu kommer överdriva lite säkert men de var fett läskigt.. :)
Aja, Alle och jag var på väg hem från att ha fikat med Love. Sen när vi gick på trottoarkanten där man ska gå, så går vi förbi en pissande gubbe. Sen så kollar jag och Alle ganska mycket dit.
Men vem fan hade inte de om en gubbe står typ och pissar där vi går. Sen så får jag för mig att han går fortare efter oss, så vi går fortare. Sedan så går vi åt olika håll vid sol tunnen och då tänker jag, "nu är de lungt han kommer inte efter". Sen vänder jag mig om när jag är på väg uppför en backe och ser att han är en bit bort så jag ringer Alle och de ser ut som att han går fett fort efter mig så jag får panik och börjar springa men sen så gick jag en annan väg så han kom nog inte efter.
Kanske gick han inte efter från början men ändå :P


Jag och mamma;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback