Anna - just do it listan

1. Skaffa ett telefonnummer från motsatt kön
2. Moooooooooooooona!
3. Fullfölja en haffning
4. Haffa en gnagare?
5. (hemligt)
6. Snacka med en snygging på tåg/buss/tb
7. Bada i en fontän
8. Strula med en random coh sen bara gå därifrån
9. Köpa en korv och sen lägga en löp
10. Klä ut sig till kille och försöka stöta på en tjej
11. Säga en dålig raggningsreplik
12. Hejhejhejhejhej på tåget.
13, Tjäna hundra spänn
14.  Sjunga från olika platser som i en musikal
15. Sjunga på plattan
16. Försöka sälja skumma saker. ''vill du köpa mina trosor?''
17. Hej jag har klamydia
18. Leka simpatrull med baddräkt och badmössa
19. Köpa grönan-kort och ragga som aldrig för. Leka bimbosar och vara allmänt dumma.
20. ''Jag vet itne vart min mamma är''
21. TOMATKRIG
22. Allsång. random saker
23. Ta sista tåget
24. Köra what is löve någonstans i stan.
25. Ge bort en blommbukett med en nummer-lapp.
26. Ha en hippiedag
27. Stations-picknik med solstolar och solbrills. lite trädgårdstomtar.
28. Demonstreraa med plakat. ''Vi vill ha krispigare bröd''
29. Sälja pannkakor med stormkök.
30. Leka agenter
21. Göra en grande beställning på en liten korvmoj
22. Hoppa runt med hopprep.
33. Skrämma folk på centralen.
34. Toapapper utanför byxorna.
35. Färgade ansikten.
36. Se en solnedgång.
37. DYGNA
38. Vara med i midnattsloppet.
39. Jogga mitt i natten till donken.
40. Göra ett dygna schema.
41. ''välkommen hem''
42. Träffa en kändis.

Innan vi börjar gymnasiet ska vi ha gjort de här :D
/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback