Frida

Helllooo!!

Jag heter Frida och fyller år den 4 September. Jag är mycketmycket glad för det mesta men det kan ändras ganska snabbt. Däremot är jag ganska bra på att släppa att jag är sur och bli glad igen, haha. Nåväl, jag älskar att skapa mina egna ord (som whoopidoo, som är väldigt positivt när man skriver det med massa !!!! efter men ironiskt när man säger det), jag brukar också sätta -is på slutet av ord (gonattis, tackis etc.), något som Love stör sig på... Jag tycker själv att jag är ganska rolig och med tanke på att andra brukar skratta åt mig så kan jag inte ha helt fel ;). Jag gör också många miner när jag pratar så jag lär väl få extremt mycket rynkor när jag blir äldre... Jag bloggar också (på en till blogg utöver denna), mest för att kunna titta tillbaka när jag blir äldre =).

Tja, det är väl jag i ett nötskal =P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback