Söndag - Marran

Tjaaba :)
Simmade en timme igår för första gången på 3 månader. Jag blir påmind om det varje gång jag lyfter armarna men det är najs, har längtat efter träningsverk!

Kvällen spenderades hos Lollo med Love och Deb (och Lollo, såklart) vilket var mys. Skitsnack är vad vi är bra på, haha. Jag är inte direkt ett big fan av att gå i mörkret när det är sent men det gick bra förutom att Deb nästan blev påkörd av en bil när vi gick på trottoaren. Konstigt. Imorse vaknade jag upp hos Deb och nu sitter jag hemma :)


Skolavslutningen 2010 :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv; AAAAH, taack! Blir sjukt glad när folk gillar mina målningar :) Pussar!

2011-01-16 @ 13:42:23 / URL: http://stylebysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback