Alexandra - brothers and sisters together we'll make it through

Nedrans. Skrev värsta fina inlägget förut. ElleR? Neee, men skrev om min dag. Min dag har varit en bra dag. Det bästa med dagen stavas Jack. Åh, en underbar liten unge. Min fina kusin. Vi har varit vänner länge nu, men idag äntligen accepterade han vänskapen på en högre nivå. Vi lekte, hoppade studsmatta, busade, fotade och pratade! Så som goda kusiner gör ;) Jag älskar den lilla gossen och inte nog med det. När jag gick bad jag om en kram men fick en våt puss. Sååå fin ♥ Alla mina kusiner och släktingar. Vänner också för den delen är fina dom också!
Här är lite bilder från idag. Vissa redigerade, andra inte. Enjoy!






Med tanke på att jag vill träffa underbara LOVE innan hon åker till Åre, vilket hon gör halv 8 imorgon bitti. Hon som nyss landade från England. Neä nu tappade jag tråden. Vill bara säga att jag nog måste sova om jag ska hinna till henne, runt 7 imotgon bitti, om jag vill träffa henne innan hon försvinner iväg ytterligare någon vecka :'( ♦

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback