Alexandra - last friday night

Hej kära vänner. Idag, eller igår som man kanske säger, städade jag rent huset och rensade i mitt rum.. Herrevemdunuär! Sen träffade jag Daniel och Anton. Vi badade. Punkt. Nee, ändrade mig. Måste berätta att jag hoppade från 3,5 meters höjd! "WOW", säger ni nu. Men om jag säger att Danne och Anton hoppade från 11 meters höjd, vad säger ni då? "DUBBEL-WOW"? Höhöh :)
Senare på kvällen möttes jag, Debb, Elli, Jeff, Sara, George, GeorgeNr.2, Mayowa, Arman och Arwin! Vi grillade, chillade och åt KEBAB. Heheheh, första kebaben för mig. Yummieeeee!
Igår när jag, Debb och Noa leeeekte.                                   Noaaaa och jag :)))
Bebbboooo min älskling, Noa och en fiiin Alleeeee.           Idag hade vi en lite gullig hund på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback